Fredag!


Kärlek...

Fredag igen men tyvärr gör den sig påmind på ett ledsamt sätt, när helgen kommer så blir jag så ledsen för det mesta. Det räcker att gå till affären och se familjer som handlar inför helgen och fredagar är min bästa myskväll, tycker det är riktigt synd om mig som inte har någon kärlek att laga och fixa mat till och sedan sitta och mysa i soffan med. Jag vet att det kanske kommer men jag vill ha det nu och hur länge måste man läka innan man får det utan att människor ska rynka på näsan.
Jag har så mycket kärlek att ge och jag behöver verkligen någon som kan hålla om mig och säga att jag är fin på mitt sätt...jag saknar verkligen tvåsamheten och även att man har vänner så saknar man någon att älska och att bli älskad tillbaka av..... det bara är så ♥

Ha en fin dag och många kramar
Anonym sa:

Kram

2012-03-09 @ 09:12:58 |
Sussie sa:

INGEN ska rynka på näsan åt dej!!!

2012-03-09 @ 12:08:41 |
Anonym sa:

Men kära du det är ingen som rykar näsan åt dig om du inte tillåter det själv. När du är och handlar byt fokus och kolla på alla de ensamma som handlar istället ,vem vet det kanske finns en kramgo man mellan hyllorna,eller vid charkdisken. De där kanske handlar på andra tider än barnfamiljerna/paren. Ta vara på nuet,livet är för kort känner du dig mogen för ett nytt förhållande har ingen annan med det att göra det är din lycka och ditt liv. Man vet aldrig hur länge man får leva så varje ny dag är en gåva kram Eva

2012-03-09 @ 12:43:55 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0