En härlig dag!


Vackert...

Sol, värme och fågelkvitter har denna tisdag bjudit på, underbart är bara förnamnet ♥
Känner mig sådär underbart lycklig just nu och kanske det är för att mamma och moster kommer i helgen, jag slipper att vara ensam. Vi ska åka till Helsingör, äta gott och shoppa :)
I morgon slutar jag klockan ett och det ska bli så skönt, tyvärr är ett möte insatt mellan 13 och 14 men det får väl gå det med!!

Ikväll blir det Desperata hemmafruar och sedan tror jag att jag kommer att sova, riktigt trött denna tisdag då jag vaknade redan halv fyra i morse och det har även varit en rörig dag på jobbet....i morgon är det en ny bättre dag får vi hoppas.

Kramen 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0