Rosor till mig!


Fina....

Dessa fina rosor fick jag i helgen och visst blir man glad ♥
Jag har haft den mysigaste helgen på länge och det känns verkligen tråkigt att den int inte varade längre :(
Ny vecka och nya tag väntas och förhoppningsvis dyker det upp positiva saker om jobb och flytt till Norrköping, ja nu har jag bestämt mig. Det finns inget som håller mig kvar här nere, jag vill hem till familj och vänner. Så är det bara och helst vill jag åka i morgon.

Ska snart sova
Kram alla fina
Ann-Louise sa:

Tror minsann det känns som kärlek i luften ;-)

Härligt isåfall för det är du värd!!



Kram



Ps. Och jag som funderat på att hälsa på dig på sommarlovet.... men antar att N-Köping lockar mer ha ha ha :-))

2012-06-03 @ 23:53:31 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Linda - Harmony Home sa:

Vad kul!!



Låter som ni haft en mysig helg. Härligt med Danmarktripp.



Kramar

2012-06-04 @ 09:09:14 | http://harmonyhome.blogg.se/
Anonym sa:

Helt underbart, love it och att du hitta din magkänsla var du hör hemma. O denna sommar,njut. Kramisar Eva

2012-06-04 @ 12:23:06 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0