Onsdag med solsken


Mitt hjärta....


Vallmo...

Idag har det varit en härlig dag, solen har lyst från en klarblå himmel och jag slutade redan klockan 13 idag.
Det blev en långpromenad med Lycka och idag fick även min systemkamera med macroobjektiv följa med :)
Sedan har jag suttit på balkongen och läst och haft det riktigt bra.
Tog även en sväng bort till min vän Susanne och hon frågade om blommorna som hon lämnat utanför min dörr igår när jag fyllde år fortfarande levde. Vilka blommor sa jag, någon har alltså tagit blommorna med kort och band som hon ställt utanför min dörr. Visst är det väl fräckt :(

Har riktigt ont i min hals ikväll, hoppas verkligen inte att jag ska bli sjuk igen!!

Kramisar
Lena S sa:

Grattis i efterskott.Vilka hemska människor det finns. Jag skulle aldrig kunna njuta av stulna blommor.

Kramis

2012-06-21 @ 19:39:12 | http://nelasvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0