Längtar!

Blomma....
 
Regnet fortsätter att falla och blåsten tar i som aldrig förr, kan verkligen tro att det är oktober månad istället för juni månad.
Känner mig lite låg just nu och min hemlängtan tar fart bara mer och mer, vet verkligen inte om jag kan stå ut dessa månader som är kvar. Nu när man väl bestämt sig så är det jobbigt till tusen.
Just nu är det extra mycket som lockar med Norrköping, visst har jag längtat hem länge men nu är det något mera som drar, något som får mitt hjärta att nästan brista av längtan ;) Trodde aldrig att jag skulle känna så här någon mera gång i mitt liv :)
Ska ut med hunden i busvädret nu och sedan kryper jag nog ner under täcket med en bok, vet inte annars vad jag ska hitta på. Ja inte på det bästa och positivaste humöret som ni kanske förstått men jag hoppas det blir bättre och kanske det skulle bli bättre om solen och värmen visade sig nu snart.
 
Kram och sov gott
 

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0