En härlig helg med studentfirande


Hagagymnasiet....

Ännu en mysig helg i Norrköping
Fredagen firade vi sonens flickvän som tog studenten och jag ficka vara tillsammans med dem hela eftermiddagen och kvällen :) God mat och trevligt sällskap då jag fick träffa hennes familj för första gången. Tack för att jag fick vara med ♥

Har även träffat fina N med familj och idag när jag var tvungen att åka tillbaka till Skåneland bröt jag samman, vill verkligen inte vara här längre :(
En gråtande Susanne i bilen från Norrköping tog ett beslut...äntligen :)) Nu flyttar hon hem, säger upp lägenhet och jobb och hoppas att allt ordnar sig i Norrköping. Detta är det enda rätta för man ska inte behöva må så här dåligt. Nej det är inte meningen.....

Nu kallar sängen
Kram och sov gott
Lena S sa:

Du gör helt rätt som lyssnar på magkänslan. Det andra får ordna sej tids nog.



Kram och Lycka till!

2012-06-18 @ 10:46:45 | http://nelasvarld.blogg.se/
Agge sa:

Ja du gör helt rätt!!!:)Man ska må bra...

Löser sig säkert med jobb och lägenhet.

Jag håller tummarna för dig.:)

Ha en skön dag!Kramiz...

2012-06-18 @ 15:44:59 | http://farmoragge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0