Calvin Klein

Euphoria....
 
Nu har Euphoria blivit en parfym och igår fick jag denna lilla provflaska som gåva när jag köpte en annan sak i parfymeriet, tack tack.
Tycker den doftar riktigt gott och skulle nog kunna köpa den igen.
 
Idag blåser det storm och regnar här i Skåneland, ja man kan säga att vi har växlande väder i Sverige denna sommar.
Åtta arbetsdagar kvar tills jag har mina tre veckor semester och jag längtar och hoppas verkligen att solen och värmen har hittat hit tills dess.
 
Kramisar
Anonym sa:

Låter spännande, får man prova.

2012-07-11 @ 21:24:58 |
Bella sa:

Tackar för det dofttipset!!

Vilken härlig helg du ser ut att ha haft, trevligt med bloggbesök :)

Kramar Bella

2012-07-11 @ 22:14:49 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0