Vilken väg ska man gå?


Blåbärsskogen...

Efter några riktigt jobbiga veckor kommer jag på måndag gå en alldeles ny väg, en väg som jag hoppas var den rätta för mig.
Känslosamt kommer det vara länge men ändå skönt att börja om på nytt och komma vidare.
Gråten åker bergochdalbana, ena dagen känns det bättre och idag har varit en hemsk dag då tårarna runnit så gott som hela dagen.
Jag har alltid haft lätt för att gråta och det rår jag inte för men jag tror i alla fall att gråta är bättre än att hålla allt innom sig.
Att det tar på krafterna är en annan sak, har nu sovit i två timmar...hjälp hur ska natten bli för jag ska jobba i morgon igen!!
Nu ska jag gå en kvällspromenad, det regnar inte!!! Tyvärr har det annars gjort det hela dagen :(

Kram och sov gott
Ann-Louise sa:

Tror som du att det är bra att komma vidare och jag hoppas och tror det blir bra Susanne! Jag tror tårar helst så gråt du, det som inte dödar en stärker tänker jag. Men visst gör det ont...och konstigt annars eller hur!

Mitt tips är hockey vid 2 i natt om du ej kan sova. Är du inte intresserad lär du somna ;-))



Kram vännen

2012-01-05 @ 21:40:21 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Annas inspiration sa:

Förstår att det måste vara en väldigt tuff tid nu,

hoppas allt löser sig för dig Susanne.

Önskar dig allt gott :)



KRAMAR Anna

2012-01-06 @ 13:53:22 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0