Sovrummet!


Sovrum...

Här kommer en bild från mitt sovrum och jag är så nöjd med min nya säng, från IKEA såklart ♥


Mörkläggningsgardiner...

Tycker att det är dåligt att det inte finns varken persienner eller rullgardiner i en nybyggd hyreslägenhet, har man lust att kosta på persienner eller rullgardiner och det senaste måste man ju borra upp och då blir det märken som man måste återställa när man flyttar :(
Hittade dessa mörkläggningsgardiner på HEMTEX i svart och det blev riktigt bra. Dom är vita på baksidan så dom slår ifrån sig solen som kommer att skina in på eftermiddagen, hoppas sovrummet blir lite svalare.

Har fått lite gjort här på kvällen men nu är den förbaskade huvudvärken tillbaka, ytterligare en huvudvärkstablett har intagits men herregud dom hjälper ju inte :(
Nu blir det istället soffläge och titta på handbollsmatchen på tv.

Jag är så glad att jag har min dator igång igen, man får lite annat att tänka på.

Kramen
catta sa:

Hej!

Vad fint det ser ut, hoppas du kommer att trivas:)

Krya på dig, Kram

2012-01-15 @ 20:04:37 |
Anonym sa:

Fint och fräscht,sänggaveln måste va skön att luta ryggen mot om man sitter och läser. Men vad snabbt du fått ihop och upp grejerna. kram Eva

2012-01-15 @ 20:18:09 |
Emma sa:

Såå fint! I den sängen hade jag mer än gärna hoppat ner! : )

Var har du köpt påslakanen?



Kanske att du dragit på dej spänningshuvudvärk mitt i allt detta som du går igenom? Jag har haft de under hösten då det varit mycket. Värktabletter hjälper inte alls, gör nästan bara de värre enligt min doktor! VILA & att sänka kraven på sej själv var medicinen.. Men hur lätt är de??! : )



KRAAMISAR i massor till dej Susanne!

2012-01-15 @ 20:20:43 | http://jemsi.blogg.se/
Anette L sa:

Hejsan!!

Vad fint du har fått det redan. Hoppas verkligen att du kommer trivas, och att din huvudvärk ger med sig.

Önskar dig allt gott nu, det behöver du verkligen:)

Många stora styrkekramar!! Du kommer klara detta:)

Anette L

2012-01-15 @ 20:58:24 |
S på Elvan sa:

Fin säng! Det här kommer att bli kanon - helt din egen stil. Kommer kanske en sväng i morgon kväll om det är OK. Sköt om dig.

2012-01-15 @ 21:26:17 |
Marie sa:

Jättefint Susanne!

kram!

2012-01-15 @ 21:29:57 | http://sjovreten.blogg.se/
Elisabeth Nyberg sa:

Hej Susanne! Vad roligt att du också bloggar. Har inte fattat det förrän nu. Tittat på alla dina fantastiska bilder. Du är en mästerlig fotograf och estet. Vilka små sötnosar till vovvar..så innerligt tacksam att jag har mina tre bastarder till hundar, modell mkt större. Vi brukar dock vara hundvakt mellan varven till en liten chivava som heter Tindra ( 6,5 år )och så klart är det hon som bestämmer..Kommer med glädje följa din blogg, då jag inte orkar skriva själv just nu. Kram Elisabeth

2012-01-16 @ 16:54:09 | http://livsakuten.wordpress.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0