Mysiga staden!


Våran lilla strand...

Det är detta som håller mig kvar här i Skåneland och mitt jobb förstås ;)
Vill inte göra något förhastat och blir kvar här ett tag till, jag trivs ju på mitt jobb och har fått en hel del fina vänner ♥
Jag ska nog klara mig och i morgon får jag nycklarna till min nya lägenhet, här packas det för fullt och det är verkligen en lustig känsla ska ni veta och jag kan inte alltid hålla tillbaka tårarna för det finns så mycket minnen och känslor i allt :(

Sitter nu och hejar på svenskarna i skidskyttet, spännande :)

Kram alla fina
Marie sa:

Visst klarar du det här, men oj vad fort allting gått.

Du finns i mina tankar varenda dag ska du veta och jag önskar dig all lycka!! kram

2012-01-08 @ 17:10:27 | http://sjovreten.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Förstår att allt har minnen. Så snabbt allt gått, men vad bra att du fått en lägenhet! Där kan du nog få ro och börja skapa egna minnen, kanske ännu bättre minnen?!



Tänker på dig vännen och mejla/fb om du vill prata!



Kram

2012-01-08 @ 17:57:57 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Anonym sa:

Tänker på dig,det som är med saker kopplade till minnen undra är om vi alla har det gemensamt eller är det vi tänkare och är mer av den omtänksamma sorten,hemkära?

För oss som läser din blogg känns det som det gått fort,men det kanske har varit ett ämne under en längre tid?

Jag kan känna att vad bra att det lös sig med lägenhet och var tacksam för att du har ett trivsam jobb.Jag har så mycket framför mig som måste avvecklas,gå i genom att vi har sagt att 1 juli får vi göra en avstämning. Jag får behålla boendet här,men är inte frisk och kry att jag känner inte att jag klarar det.Tänkte någon dag och kom fram till att det känns bättre att flytta till något nytt som man själv bygger upp.Givitviss kommer man ju ha med sig saker man haft. Men det känns ändå som ett beslut på vägen man tagit. Nu skall man bara hitta boendet också.Min dröm en liten,liten gräsmatta,kika i går men det blir nog inget total renoveringsbehov kombinerat oskäligt pris.

Skall bli spännande och se vad du hittat och hur du kommer boa in dig. Ha det så bra vi får stötta varandra kram

Ps det är inte så farligt med några chokladbitar.

2012-01-08 @ 23:06:53 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0