Måndag!


Älskade hav...

Efter en orolig natt så blev det måndag igen, förstår inte att man ska tänka så mycket på nätterna ;)
Ska snart åka till jobbet och idag hoppas jag på ett positivt besked, håll tummarna för mig ♥

Önskar er alla en bra start på veckan
Kramen
H sa:

Klart jag gör. Idag har tårarna inte kunnat hållas tillbaka här.

2012-01-02 @ 18:22:07 |
Bella sa:

Jag har tänkt på dig varje dag senaste veckan och jag önskar så att jag kunde göra något för dig. Jag önskar dig allt gott under 2012 som förmodligen kommer inledas på det allra jobbigaste sättet, men jag är helt övertygad om att det kommer bli bättre med tiden. Det finns en mening med allt, men den ser man oftast inte när man är mitt uppe i det jobbiga utan först senare när man kommer ut på andra sidan. Läste att det som sker var väntat att det skulle ske någon gång och då kommer var det kanske meningen även om det inte hjälper dig i sorgen just nu...



Ta hand om dig så gott du kan...



Många kramar Bella

2012-01-02 @ 18:51:46 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Ann-Louise sa:

God fortsättning får jag väl önska dig även om du har det jobbigt nu.

Har du fått något besked ännu? Hoppas det var positivt i såfall men om inte, det går nog vägen till sist ska du se!



Du får massor med kramar från mig Susanne!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMAAAR

2012-01-02 @ 19:43:06 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Pia sa:

Susanne:

Tänker på dig varje dag.

Håller alla tummer för att det ska lösa sig på bästa sätt för dig.

Alla mina kramar till dig.

Du vet var jag finns!!!!

2012-01-02 @ 19:47:53 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0