Målning på gång!


Högblankt vitt...

Jag slutade tidigt idag och passade på att köpa denna färg och måla mitt pelarbord som jag fick för ett tag sedan, tror att det kommer att bli jättefint i högblankt vitt

Här blåser det Emilstormar och hur många namn finns på dessa stormar kan man undra, vad är det som händer med vår jord. Är detta regn och stormar början på jordens undergång som jag läste eller hörde om för ett tag sedan, läskigt i sådana fall :(

Hoppas ni har en bra onsdag
Kramen
S på elvan sa:

Blir jättefint! Skönt att du fått ngt positivt besked. Vi får se om vi kommer hem imorgon, det BLÅSER.

2012-01-04 @ 16:33:18 |
Anette L sa:

Hejsan!!

Jag har läst din blogg ett tag nu men aldrig lämnat någon kommentar förrän för några dagar sen, ville försöka peppa dig lite. Har nog förstått var det är som du går igenom, och jag hoppas och tror att du kommer klara detta bra.

Vad skönt för dig att du fick ett positivt besked, flera sådana!!

Ha det nu så bra det går!

Kraam/Anette

2012-01-04 @ 17:53:59 |
Bella sa:

Ser ut att bli jättefint med den vita färgen, tänk vad lite vit färg kan göra :)



Läste att du fått ett positivt besked, skönt för dig! Nu håller jag tummarna för att det kommer ett andra positivt också!



Många kramar Bella

2012-01-04 @ 20:26:38 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
cecce sa:

Jordens undergång!! Hoppas jag inte!!!

Positivt besked låter bra! Det behöver du!!



Kramar!

2012-01-04 @ 22:57:28 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0