Lördag!


Mera hav...

Solen skiner här idag också men det blåser storm som vanligt, vänjer mig aldrig tror jag ;)
Jag är seg och har inte lust att ta mig för något men tyvärr måste jag väl det, har fullt med bråte här som ska bort till min lägenhet.
Måste se till att bli färdig så att jag kan flytta ordentligt, blir bara svårare och svårare att lämna då allt känns som vanligt härhemma!!!

Fick ett mejl igår från en vän här i Skåne, du som är så glad, positiv och utåtriktad kommer fixa detta hur bra som helst. Visst är det härligt med vänner ♥♥

Ha en härlig dag
Kramen
Bella sa:

Usch och fy för det du går igenom nu, det måste vara som en mardröm...



Sänder den största styrkekramen och hoppas på att du kommer i ordning i din nya lägenhet och med tiden kan känna dig hemma där...



Kraaaaaam Bella



2012-01-15 @ 11:54:49 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0