Lat lördag!


Norrköping...

Oj vilken lat lördag det blev, jag har mest legat i soffan och så har jag varit ute med hundarna förstås.
Min energi är helt borta när jag är hemma här i lägenheten, tycker bara synd om mig själv ;)
I morgon åker sonen och jag till Malmö, kanske inte den trevligaste resan men detta måste göras för att jag kanske ska må lite bättre :(

Ska snart krypa ner under täcket och sova.
Sov gott alla fina
cecce sa:

Hm...och jag som hade funderingar på att hälsa på dig i morgon. Ska upp på kalas, men tänkte ev kika in till dig innan. Och så ska du på detta hållet...Vi kanske kan ses på mitten?:-)

Skulle vara kul att ses.



Önskar så att du fick bli lite glad igen.



Kramar!!

2012-01-29 @ 01:32:11 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0