Kalla dagar!


Rimfrost....

Oj vilken kyla vi fått och bilrutorna måste skrapas varje morgon, gillar det inte :(
Har idag haft min korta arbetsdag och sedan har jag varit i Helsingborg på möte, ett jobbigt möte med mycket gråt och mycket tankar "varför" "fattar inte" "lurad" "hur länge har detta varit på gång"
Fick rådet att bli förbannad, det är säkert det arga som sitter i huvudet men jag kan inte bli arg, jag vill inte förlora dig helt eller hur tänker jag???

När jag kom hem igen blev det en långpromenad med hundarna och sedan somnade jag i soffan med två mysiga hundar i famnen. Just nu känner jag mig riktigt seg, ligger nog kvar här och kollar på handbollen på tv ;)

Kram alla fina
Anonym sa:

Tolkar jag dig rätt??

Det gör du rätt att se på handbollen.

2012-01-25 @ 21:59:05 |
Annas inspiration sa:

Vilken vacker bild!



Lider verkligen med dig fina Susanne,

hoppas du ska se en strimma av ljus snart.



MÅNGA KRAMAR

2012-01-26 @ 14:17:53 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0