Hopp om vinst!


Almanacka 2012...

En ny almanacka har inhandlats och i den hoppas jag kunna planera in mycket roligt under året som kommer, just nu känns det konstigt att jag ensam ska planera sådant. Jag har ju inte varit ensam på 24 år, ja det är riktigt läskigt ska ni veta :(
Har fortfarande inte förstått att detta är verklighet!!!
Har varit en sväng på IKEA och MIO möbler för att kolla in lite nytt som jag behöver och visst kostar det pengar, en vinst skulle sitta fint ;)
Ska snart skrapa denna Trisslott och tänk om jag har turen med mig denna gång ♥

Hoppas ni har en fin lördag
Kramar

Update: Ingen vinst denna gång heller :(
Milla sa:

Det kan jag tänka mig är jobbigt...herregud...det är ju såå lång tid tillsammans ni haft!!! Måste kännas jättekonstigt!? Vad har du för spännande planer? Kram (vi känner ju inte varandra men om det är något (hur litet som helst) som jag kan göra så bara hojta!!!)

2012-01-07 @ 18:18:29 | http://memillakilla.blogspot.com
Marika sa:

Jag håller både tummar och tår för vinst. Skickar med så många styrkekramar det går.

2012-01-07 @ 18:47:13 |
Anonym sa:

Hej.

Har förstått mellan raderna att så var fallet :(

Måste vara ett hårt slag. Tänker på dig.

Kram Catta

2012-01-07 @ 20:14:06 |
Gabriella sa:

Kämpa på, du klarar detta galant ska du se <3

2012-01-08 @ 00:36:22 | http://gabriellamalki.blogg.se/
Anonym sa:

I all röra blev jag på mind att jag har några liggande som jag skulle delat med mig av på julafton, men jag får också önska att jag har turen på min sida. Man får ta lite i taget och köpa lite fynd och måla och fixa.

Jag har också upptäckt att ibland skänker saker på blocket så har man tillgång till bil(kärra) så är ju det ett alternativ. Så får man byta ut med tiden.

2012-01-09 @ 14:13:07 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0