Havspromenad!


Vackert....

Soligt och kallt denna måndag, det blev en havspromenad på lunchen med lilla vovven.
Lycka har turen att få vara med på jobbet denna vecka men dock inte i köket förstås.
Hon får vara med kontorstjejerna på övervåningen och där har det inte gått någon nöd på henne tror jag ;)

Annars har det varit en riktigt jobbig kväll, panikångest och gråt förföljer mig om kvällarna när jag är ensam :(
Min före detta granne kom förbi och gjorde det bästa för att peppa och trösta mig, tack snälla ♥
Vad gör man när kroppen skriker "Jag vill hem" och det känns som man är fast och kommer ingenstans???
Tänkte åke hem några dagar men nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska tåget eller min bil, herregud varför ska det vara så svårt!!

Nu ska jag snart sova, efter en sömnlös natt är jag ikväll ganska trött.
Kram och sov gott
Marika sa:

Kära du, ta tåget hem och träffa dina vänner. Du har nog verkligen behov av det nu. Tänker på dig och skickar miljoner styrkekramar till dig. ❤❤❤❤❤

2012-01-30 @ 22:43:45 |
Anonym sa:

Tåget skulle jag också föreslå,du behöver spara på dina krafter. Sen träffar man ibland andra trevliga resenärer och det är bekvämt man kan fika,läsa,eller luta sig tillbaka.kram och säg god natt till dig själv. (Häls. Eva)

2012-01-30 @ 23:54:29 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0