Förbereder mig!


Mitt nya....

Jag tog semester resten av veckan, det blev för jobbigt att klara av mitt jobb just nu.
Jag har varit i lägenheten och pysslat och plockat in i skåpen. Det är verkligen en jättefin lägenhet då den är helt nybyggd och visst kostar den och det känns inte lika roligt. Jag får kolla andra alternativ under tiden men jag vill gärna ha ett fint hem, ni får kalla mig bortskämd men för mig är hemmet jätteviktigt och just nu vill jag verkligen trivas och må bra med det jag har kvar. I morgon ska sängen köpas och sedan tror jag att jag kommer att bo där om jag nu kan slita mig från våran gemensamma lägenhet....oj nu kom tårarna, det är inte lätt ska ni veta :(
När jag höll på i lägenheten kändes det trots allt ganska bra men när jag plockade upp min fina Jie staty med det kyssande paret brast det igen. Herregud när ska dessa tårar ta slut!!!

Tack alla för era peppande ord, jag känner inte alla av er men ni ska veta att jag blir rörd av allt ni skriver.
Kramar i massor
Mirka sa:

Hejsan! Har läst några inlägg bakåt och förstått att något tråkigt hänt. Hoppas att det reder upp sig. Du har en himla fin och läsvärd blogg i alla fall och jag tycker att det är modigt av dig att dela med dig här.

Jag vet själv att livet väljer en uppförsbacke ibland. Det är lätt för en annan att säga att tiden läker sår, men det är sant. Ta hand om dig!

2012-01-11 @ 18:35:20 | http://mirkasminnen.blogg.se/
Cilla sa:

Jag blir alldeles tårögd när jag läser hur du mår. Det är inte lätt det du går igenom,men du kommer klara det även om det tar tid.=)

Styrkekramar från mig!

2012-01-11 @ 20:25:33 | http://cillapillas.blogg.se/
Anonym sa:

Tack för det du delar med dig av det livet kan vara så äkta dina ortroliga fina bilder, jag kan bara instämma med dig att hemmet är jätteviktigt för mig också ,jag väljer heller bort andra grejer som dyrare kläder och massa smink,resor. Utan jag lägger heller det på ett trivsamt hem. Det du går igenom nu är en omställning utan dess liknelse på flera plan och du får staka ut en ny framtid och tänka nytt. Jag tycker att det var bra att du kunde ta ett brake från jobbet och får möjlighet att bara vara och kunna bekanta och plocka i ditt nya hem. Kommer tårarna låt dom rulla.En stor kram från Eva vi fixar det här.

2012-01-12 @ 01:53:56 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0