Vi har det bra!


Mitt ♥

Vi har det bra och vi blir väl omhändertagna av alla fina människor som finns runt omkring oss men visst saknar jag ett eget hem för det är inte lätt att vara inneboende ;)
Sitter här och tittar på hemnet och har precis skickat in om ett lånelöfte på en lägenhet här i staden, man kan ju i alla fall se om det går igenom och sedan kan man fundera vidare ut efter det :)
Känner mig så stolt att jag fixar denna biten, att jag tar tag i saker. Allt känns mycket bättre bara jag inte är ensam och jag har förstått att ensamheten är det värsta för mig och det är då paniken kommer.
Jag har också förstått att då jag har dessa känslor för maken som jag har kan jag nog inte träffa honom på ett tag, jag måste tänka på mig själv och inte göra mig så illa. Tycker också att han ibland ger mig små tecken att det kanske kan bli vi två igen och jag suger åt mig som en svamp och blir glad för en stund men säger han det för att vara snäll....ja så är det nog och tänk att man är så naiv och dum!!

Nej det är dags att gå vidare för det finns tusentals män ute i världen som kanske kan älska mig för den jag är, jag är en glad, öppen, duktig och kreativ människa som ger mycket kärlek och som önskar en massa kärlek tillbaka ;)
Visst finns du
Haha det blev nästan som en kontaktannons det här :)

Ha en fin dag
Kramisar
Anonym sa:

Vilka steg du tar. Helt rätt att ansöka om ett lånelöfte då är man förbered.Ansök på olika banker,någon bank ingår försäkring om man blir tex. sjuk tror det var Handelsbanken.

När jag handla igår slängde jag en blick på tidningen Tara,men köpte den aldrig.Jag tror det stod något om när barnen flyttar hemifrån och vi som mammor tappar en identitet som man har. Det blir ju likadant nu. Det kanske är något läsvärt.

Vad skönt att du mår bättre med dina nära omkring dig i Norrköping,vad bra att du gjorde denna resa kramisar Eva

2012-02-08 @ 11:57:38 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0