Tisdag med tandläkarbesök


Vackert...

Idag ska jag till tandläkaren, inte det roligaste om ni frågar mig :(
Ska ner på stan en sväng och besöka Arbetsförmedlingen och banken för eventuellt lägenhetsköp framöver, har kommit på att det blir billigare med en köpeslägenhet då hyrorna även här är ganska höga.

Jag har även lovat sonen att göra en taccopaj och vad gör man inte för sina barn ;)
Hoppas ni har en bra tisdag
Kramen
Sussie sa:

Lycka till. Hoppas verkligen att allt kommer lösa sej till det bästa. Förstår att du tycker det är skönt att vara hemma!!! Sussie

2012-02-07 @ 12:03:26 |
Anonym sa:

Vad jag blir stolt över dig,att du undersöker möjligheter,att du känner i var du nu vill skapa en framtid.Du verkar ha så fina vänner och släktingar med fötterna på jorden i din hemstad och inte mist älskade barn. Det är inget som växer på träd. ta vara på det. Lycka till med banken och framför allt jobb, och glöm nu inte tala om hur duktig du är på mat och foto och att du är en fantiskisk medmänniska. Det är väldigt starkt gjort att dela med sig utav sina svårigheter så här,för mig som är i samma situation betydder det jättemycket skall du veta. Just nu är det inte så roligt med alla yta inslag som de flesta bloggar om.

Ett ekonomi tips från mig som jag gjort och förbättrar ekonomi med ett par tusenappar är att begära urträdde ur svenska kyrkan för 1 november.(om du är medlem)givitviss var det ett svårt beslut för mycket är styrt av tradition.Jag vet att man alltid kan begära inträdde igen. Där jag befinner mig nu känner jag att det var ett bra val för mig.Hur du känner inför det vet ju bara du men det är ett tips för det är en stor omställning med ekonomin vid skiljsmässa och man kanske inte har någon jättelön och skall driva runt allt själv. Mina funderingar går också på bostadsrätt gärna en äldre välskött förening då de oftast har lägre hyror. Be någon som är duktig på att kolla föreningens ekonomi och planerade underhållsplaner innan du köper.

Hade jättebra kramisar Eva

2012-02-07 @ 12:47:13 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0