Rustad för kyla!


Mössa med tofs...

Jag brukar inte använda mössa men igår köpte jag denna fina med tofs för endast 30 kronor och visst blir det varmare med en mössa på huvudet :)
Kanske att jag inte ser så vacker ut men vem bryr sig om det, jag är ju gift skulle jag skriva men det är jag ju inte längre. Kanske måste piffa till mig om jag ska lyckas träffa någon ny ;)

Idag blev det sovmorgon och det är verkligen vad jag behöver, kroppen är så trött och sliten och detta funderande tär på kroppen.
Känns bra att jag tog detta beslut att åka hem ett tag, sakta men säkert blir jag lugnare och jag börjar till och med sakna mitt jobb och arbetskamrater.
Jag slits mellan att bo i Skåne eller att flytta hem hit till Norrköping igen, det är kanske som dom säger att man inte ska göra detta beslut just nu när jag mår så som jag gör???
Ett som är säkert är att jag får många råd när jag är hemma så här och visst börjar man fundera på vad som är rätt eller fel!!

Idag ska jag träffa några vänner, ska bli så mysigt och visst är det också känsloladdat med dessa möten. Jag är inte helt i balans så tårarna kommer både nu och då men jag hoppas alla har förståelse för det ♥

Kramisar
Linda - Harmony Home sa:

Tack! Jag är jättenöjd:)



Fin mössa du har shoppat, kan behövas i dessa kalla dagar.



Hoppas du får några riktigt bara dagar i Norrköping och att du passar på att njuta ordentligt:)

Många kramar

2012-02-06 @ 13:13:14 | http://harmonyhome.blogg.se/
Cilla sa:

Den är ju jättefin! Att det värmer är ju huvudsaken =D

Kram

2012-02-06 @ 19:50:06 | http://cillapillas.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0