Nu åker vi!


Hem....

Om en liten stund åker vi, här i Skåneland skiner solen och det är över tio grader kallt. Jag hoppas vägarna uppåt landet ser bra ut, är faktiskt lite nervös att åka denna långa väg med min lilla bil :(

Kan inte beskriva hur skönt det är att få komma hem ett tag, känns som att jag säger farväl till Skåne på något sätt men vem vet jag kanske längtar tillbaka ;)
Visst känns det konstigt att lämna mitt ex härnere för fortfarande väntar jag på att han ska säga att han ångrar sig och vill ha mig tillbaka, jag träffade honom igår och herregud vad mitt hjärta gör ont när jag ser honom. Jag vill bara slänga mig om halsen på honom men jag får verkligen hålla känslorna i styr för att inte såra mig själv så mycket i slutändan.

Nog om detta, nu far vi :)
Ha en jätteskön lördag och förhoppningsvis kommer nästa inlägg från Norrköping
Kram

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0