Nästan som ett vykort


Vackert...

Idag är det vårväder igen, all snö är borta :)
Tog denna bild när vi var i Kullaberg i helgen och jag tycker den ser ut som ett vykort.
Sitter och tittar på Halv åtta hos mig och bloggar samtidigt, måste ju se vad som händer hos er ;)
Här händer inte så mycket spännande eller kanske något något litet ;)

I morgon är det redan onsdag och jag har min korta dag, me like :)

Kramen
Anonym sa:

Ja det har varit underbart väder här i dag och tog en skön promenad,vad du är bra på att fota. Sitter här och tittar på Mot alla odds mmh vad dom kämpar. hade gott kram Eva

2012-02-28 @ 20:34:43 |
Bella sa:

Vilket underbart väder det varit idag!! Härligt att våren nu är här och snö och vinter ett minne blott.



Nu blev jag lite nyfiken, hoppas så att det är något positivt som händer :) Det är du värd!!



Kramar Bella

2012-02-28 @ 21:19:35 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Gittan sa:

Vilken vacker bild! Hoppas du får en bra dag =)

2012-02-29 @ 07:10:22 |
Annas inspiration sa:

Fantastisk bild!



Hoppas du har en bra dag

KRAM

2012-02-29 @ 14:37:37 | http://annasinspiration.blogg.se/
Marie sa:

Fin bild och härligt väder ( i hela Sverige) verkar det som!

Förrätten i (gårdagens) halvåtta hos mig tyckte jag såg jättegod ut, ska nog prova den i helgen tror jag.

Kraam till dig!

2012-02-29 @ 19:18:08 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0