Kastehelmi


Iittala....

Nu var även jag tvungen att köpa denna nya Kastehelmi från Iittala och den är så fin ♥
Jag vet att jag skulle spara men lite nytt är bra för själen ;)

Det var nog tur att jag åkte hem till Skåne igår för idag har det kommit en hel del snö både här och ute i landet.
Blev ytterligare en sväng till IKEA för att inhandla lite lampor till lägenheten, nu ska jag få ordning här :)

Ha en fin kväll
Kramen
Marie sa:

Jag är också sugen att köpa en sån, man blir liksom "bloggsmittad"



Tror som du på att ha det "trevligt" och mysigt i sitt hem, det är ju där man ska trivas och dit man ska längta till efter jobb och resor.

kram!

2012-02-12 @ 19:09:59 | http://sjovreten.blogg.se/
cecce sa:

Härligt att du fått lite ny energi:-)

Ja du Susanne...det tar lite tid. Men det finns mycket att roa sig med där ute:-) Vänta och se! Det blir bättre. Lovar!!



Har snart sportlov. Då kanske vi kan ses? Om du orkar förståss...



Kramar!

2012-02-12 @ 22:07:13 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0