ISABELLAS


Nytt nummer...

Idag låg nya numret av ISABELLAS i postfacket, mys och det var precis vad jag önskade mig idag.
En ny härlig tidning med våriga lökar på framsidan, blir nästan lite sugen på att fixa på balkongen ♥

Har idag annars varit en jobbig dag då jag varit ledsen och gråtit och längtat hem igen, usch hur länge ska det vara så här :(

Ikväll blir det bloggläsning och tv sedan ska jag ganska tidigt krypa ner i min sköna säng och läsa denna tidning och försöka njuta fast jag är ensam och olycklig.

Kramisar
Annas inspiration sa:

Hoppas du har kommit till ro i sköna sängen :)

MÅNGA KRAMAR

2012-02-20 @ 20:15:18 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0