Hemma i soffan!


Mitt nya hem...

Nu är jag åter i Skåneland, resan gick bra och det var lugnt på vägarna. Kanske var bra att jag åkte idag då det ser ut att bli snö i morgon.
Stannade till på IKEA Linköping för att köpa denna matta IKEA Stockholm rand som är slut här i Helsingborg, visst är den fin
Har bestämt att jag nu ska göra i ordning och få det hemtrevligt här i min lägenhet och denna matta var en bra början :)
Man blir lite seg efter fyra timmar i bilen så ikväll ska jag ta det lugnt men någon tvättmaskin måste ska jag köra, så skönt att ha tvättmaskin och torktumlare i badrummet.

Hoppas ni får en mysig kväll
Kramen
Åsa sa:

Hejsan vännen! Kolla in mig! Jag läser din blogg! :-) Bra va? Skönt att höra att resan gick bra! Det var mysigt att få ha dig här på besök i Norrköping. Hoppas du nu får en trevlig och ångestfri kväll! Och du! Mattan är supersnygg! ;-) Kram kram!

2012-02-11 @ 17:33:41 |
Marie sa:

Vad fint du har Susanne!

Resan norrut verkar ha gjort gott, hoppas du får en bra kväll.

Kram!

2012-02-11 @ 19:24:52 | http://sjovreten.blogg.se/
Anonym sa:

Supersnygg med mattan,passar fint ihop du har känsla för inredning. Vad skönt att bilresan gick bra. Mello på tv i kväll som är bra enligt dottern som jobbade där igår under genrepet.h.Eva

2012-02-11 @ 19:49:39 |
Anonym sa:

Vilket trevligt tidningställ du har. Kram Eva

2012-02-11 @ 19:50:38 |
Gittan sa:

Var stolt över dej själv ! Kram Gittan

2012-02-12 @ 07:43:38 |
Marika sa:

Jättefint du har så mysig smak. Kanske kan du hjälpa mig ska snart renovera lite. Vad skönt att du haft bra dagar. Ta hand om dig och tänk på dig själv. Gör som du vill och bry dig inte om vad alla tycker. Ta bara vara på att få prata, det är nog bästa läkningen att få "tjata" med andra. Kramelikramen Marica

2012-02-12 @ 14:32:13 |
Cilla sa:

Vad fint du har det och mattan är supersnygg!=)

Kram

2012-02-12 @ 21:47:55 | http://cillapillas.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0