Härlig vinterdag!

Härlig dag....
 
Denna första advent har bjudit på kyla, snö och lite sol.
En riktigt härlig dag när vi var ute vid stugan en sväng och vad är inte mera balsam för själen än att ha kameran i högsta hugg och knäppa en massa fina bilder :))
 
I morgon börjar jag på ett nytt jobb, anställningsintervjun förra veckan gick bra och jag fick jobbet :)
Det ska bli riktigt spännande och jag fortsätter att jobba i kök men nu är det Kriminalvården som gäller.
 
Idag har jag stekt köttbullar till jul men jag tror jag måste steka ett gäng till då det åts en hel del till middag idag ;)
 
Förresten så hade jag och min mor en mysig dag i huvudstaden igår och i Stockholm har det kommit mycket mera snö än vad vi har här hemma.
 
Kramisar
Milla sa:

Grattis till jobbet! Låter spännande! Grattis också till flytt, nytt hem, ny karl osv ;) Kram!

2012-12-02 @ 20:07:49 | http://memillakilla.blogspot.com
Anette L sa:

Hejsan!!
Stort grattis till det nya jobbet!! Du ser, allting ordnar sig till slut!! Jättefina kort som du tagit!!
Kraam/ Anette

2012-12-02 @ 21:01:25 |
Design Concept - by Linda sa:

Grattis till nya jobbet!!

Hoppas du får en fin start på veckan /Kramar

2012-12-03 @ 08:25:08 | http://blogg.designconcept.se
Agge sa:

Grattis till jobbet!!!:)
Kramiz..

2012-12-03 @ 21:34:30 | http://farmoragge.blogspot.com/
Anonym sa:

Hoppas jobbet var perfekt för dig. Kramis

2012-12-03 @ 22:55:20 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0