Mot Norrköping igen!!


Kyrkmuren....
 
Ja dagarna går sakta men säkert framåt och denna vecka har gått ganska fort då jag i morgon åker upp i landet. Jag har tagit några dagar semester för att komma hem lite, det är inte alltid så lätt att längta hem så mycket och tårarna kommer med jämna mellanrum även att jag vet att det inte är långt kvar men det hjälper inte. Jag har redan flyttat hem i mitt huvud och är såååå otålig ;)
 
Ikväll packar jag resväskan men vad svårt det är att packa, ena dagen är det varmt och den andra kallt och höstlikt. Med andra ord blev det en stor väska och N kommer att fråga hur länge jag ska vara borta ;)
 
Nu blir det en tur med lilla vovven innan vi snart ska sova.
Morgondagen kommer att gå fort nu när jag har något mysigt som väntar efter jobbet och jag hoppas resan går fort och bra, fyra timmar är ganska drygt men resan hem går alltid mycket bättre än när jag på måndag ska återvända till Skåneland......suck!!!
 
Kram och sov gott
 
 
Ann-Louise sa:

Trevlig resa och kör försiktigt!
Kram

2012-08-29 @ 21:56:07 | http://annlouisesvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0