Härligt med semester!

 Sommar...
 

Härligt med semester och första veckan bjöd på en hel del sol och bad i havet.
Nu är jag åter i Norrköping hos mina ♥♥
Ja jag vet inte är jag mådde så här bra senast :))
Idag har jag även skrivit kontrakt på en lägenhet och det känns så skönt att äntligen den biten är klar, visst får jag gå ner mig i standard men jag hoppas och tror att jag kan få det riktigt fint.
 
På fredag åker vi mot Öland och som det ser ut nu så väntas det strålande sol där och ingen blir gladare än jag.
Hoppas att ni har det bra och många kramar från mig
 
 
Ewa sa:

Äntligen ett livstecken från dig... skönt att höra att du mår bra. Kramen

2012-08-04 @ 01:20:29 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0