Det sista av sommaren!!

Fortfarande blommar det....
 
Jag får be om ursäkt då jag fortfarande uppdaterar dåligt här på bloggen.
Det händer dessutom inte så mycket mer än att jag packar och längtar otroligt mycket hem till Norrköping, ja dagarna är tunga och dryga :(
Har nu tagit semester på fredag denna vecka och på måndag nästa vecka, då blir veckorna lite kortare och jag får lite mera energi och ser att tiden verkligen går framåt.
Ska dessutom hämta nyckeln till min nya lägenhet på fredag :))
 
Ute börjar man ana att hösten är på gång, kallare i luften och vindarna har tagit tag här i Skåneland.
Ja den period som kommer nu är jag glad att slippa och då känns hemstaden ännu mer lockande ;)
 
Kärleken håller i sig och detta är en kille som är helt underbar, tänk att lilla jag skulle få uppleva detta ytterligare en gång till och att vara kär måste vara det mest underbara man kan uppleva och jag kan säga att man beter sig som en tonåring haha.
 
Kram på er
 
 
 
 
Design Concept - by Linda sa:

Spännande att hämta ut nycklarna:) Vi håller tummarna för att vi får våra då också:)

Kramar

2012-08-27 @ 22:19:32 | http://blogg.designconcept.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0