Lily of the valley


Liljekonvalj....

Kunde inte motstå detta ljuvliga ljus med doft av liljekonvalj när jag var på MIO idag, visst luktar denna blomma underbart ♥

Ligger här i soffan och är riktigt trött, har haft två nätter på raken då jag sovit så illa. Känns skönt att fyra lediga dagar väntas.

Kraaaam
Marika sa:

Önskar dig en underbar påskhelg!

2012-04-04 @ 22:12:38 |
Linda - Harmony Home sa:

Tack!



Kul med nytt ljus som doftar fräscht!

Hoppas du får en fin påskhelg

Kram /Linda

2012-04-05 @ 09:33:51 | http://harmonyhome.blogg.se/
Anonym sa:

Vilket fint ljus!!

Kikar in för att önska dig en skön ledighet och en riktigt glad påsk!

Själv åker jag till Oskarshamn över helgen för att fira påsk med mina vänner där.

Sköt om dig!



Kramar!!

2012-04-05 @ 10:23:55 |
Anonym sa:

liljekonvalj är för mig skolavslutning. passa på att önska dig en skön ledighet och en bra påsk, för egen del skall jag ta dagen som den kommer plocka lite.Kramisar Eva

2012-04-05 @ 11:47:32 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0