Liljor till mig!


Älskar liljor...

Då man nu inte får några blommor, fick i och för sig inte blommor så ofta som gift heller så får man köpa dom själv. Denna fina buket med rosa/vita liljor köpte jag ígår och visst blir man glad av färka blommor på bordet ♥
Förhoppningsvis ska de snart även dofta helt underbart, ibland kan dessa rosa lukta lite väl starkt men det får man väl stå ut med ;)

Denna söndag har varit lugn och skön, jag har träffat en vän och hör och häpna har jag lagat mat här idag. Slängde ihop en lasagne och det var verkligen ett tag sedan jag lagade mat här hemma.

Vädret är riktigt skönt, dock ingen sol men riktigt varmt i luften, härligt ♥
Här ska det jobbas både i morgon och första maj, hade helt glömt bort denna helg ;)

Kram på er

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0