Inte utan min.....


Concealer...

Sedan några år tillbaka kan jag inte leva utan min concealer och när jag för några veckor sedan även bytte till detta ljuvliga märke är jag ännu mera såld ;)
Tar bort mörka ringar under ögonen och utjämnar lite tråkiga linjer här och där, prova om du inte redan gjort det :)

Idag har vi ingen sol här i Höganäs men det är faktiskt ganska varmt ute ändå, har varit ute på en promenad och ska snart åka iväg och tvätta bilen, inte det roligaste arbetet och hur fungerar dessa maskiner??? Mitt ex kommer med och hjälper mig och när ska man slippa be honom om hjälp hela tiden ;)
En sak som jag ångrar är varför gjorde alltid han vissa saker i vårt gemensamma hem...ja det är lätt att säga nu men snälla förlita er inte på en man för det är riktigt jobbigt när man står utan honom en dag ;)

Hoppas ni har en mysig söndag
Kramen
Anonym sa:

man behöver inte be om hjälp alltid,man klarar sej alldeles utmärkt utan,vi kvinnor är starka o vi kan det vi vill,tro mej.en som vet

2012-04-15 @ 12:36:10 |
Bella sa:

Hoppas du snart gjort alla "de där" sakerna för första gången själv snart, det är inte kul att behöva be om hjälp... Glöm aldrig att vi kvinnor kan!



Har läst ikapp efter semestern och förstår att det är lite en dag av varje för dig och att du dessutom varit sjuk, skönt att du mår bättre i alla fall...



Kramar Bella

2012-04-15 @ 21:00:12 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0