Det vänder sakta men säkert


Prästkragar...

Ja sakta men säkert så börjar jag bli bättre, fick igår Kåvepenin för öroninflammation och lunginflammation.
Fortfarande så trött och så blir jag så illamående av medicinen men det var visst vanliga symtom.
Jag blir i alla fall hemma veckan ut och det stressar mig att man förlorar så mycket av att vara hemma och vara sjuk men är man sjuk så är man, det får ordna sig ändå!!

Min snälla vän Susanne tog med sig Lycka på en långpromenad, tack snälla du ♥
Idag säger vi också grattis till fina sonen som fyller 21 år idag ♥♥♥

Kramen
Linda - Harmony Home sa:

Usch då, det låter inget vidare! Hoppas du snart är pigg igen.



Många kramar

2012-04-12 @ 15:37:32 | http://harmonyhome.blogg.se/
Anonym sa:

Det är ju inte kul,otroligt många som är sjuka nu i alla åldrar.När jag handla mat i går och packa mina varor.Den ena kunden efter den andra köpte alvedon och var dåliga. Så det är något som härjar nu. Men krya på dig. Det är tufft när man är själv och man förlorar i lönekuvertet. kram Eva

2012-04-13 @ 11:47:59 |
Ann-Louise sa:

Trist att vara sjuk.



Krya på dig snabbt!!

Kram

2012-04-13 @ 18:25:22 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0