Tro hopp kärlek


Min nya tatuering....

Här kommer en bild på min tatuering som gjordes igår, fortfarande är jag riktigt svullen på foten och fotknölen och på dessa bilder ser jag att jag även har fräknar på benen....hihi.
Jag tycker den blev riktigt fin och älskar dessa tre ord Tro Hopp Kärlek
Jag är glad att Jon inte ville göra texten på fotens kant som jag ville från början för fy så ont blomman gjorde på det stället :( 
Nu är det bara att smörja och hålla efter den så att den håller sig fint :)

I morgon är det redan fredag, vet inte vart veckorna tar vägen men fort går dom :)
Ikväll blir det en slapparkväll, skönt skönt!!

Kram alla fina
Linda - Harmony Home sa:

Fint! Vad tuff du är som vågar:)



Hoppas du har en fin torsdagskväll

Kramar

2011-09-15 @ 21:05:37 | http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0