Torsdag och snart helg igen!


Nypon....

Fortsätter med mitt hösttema i alla mina bilder ;)
Tänk att det idag redan är torsdag, alltså fredag och helg i morgon igen. Jag tycker nästan att det är läskigt hur dagarna verkligen rusar iväg!!

Inatt har jag fått sova hela natten och kände mig verkligen utvilad när klockan ringde halv sex, så pigg att jag även kunde blogga en stund nu innan jag åker till jobbet ;)

På spisen kokar äggen som blivit en vana varje morgon med en burk makrill....haha men man håller sig mätt länge och med denna diet ska man bara äta tre gånger per dag och helst inget småätande emellan.
Dock går det lite trögt just nu, kanske att jag småäter lite för mycket och även lite godis och någon kaka slinker ner. Vet inte riktigt hur jag ska bryta denna trend som jag fastnat i efter semestern??
Vågen visar att jag gått ner 8 kg nu och visst är jag nöjd men fortfarande skulle jag ta bort 10 till och då måste man hålla en striktare diet som Anna sa igår på kursen. När man sedan gått ner till målvikten då kan man äta mer av det gottigare som ost, bär och grädde :)

Nu ska jag försöka få liv i Lycka för en morgonpromenad
Ha en bra dag och många kramar


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0