Tatuering och mys med Lasse


Och detta gör man frivilligt....

Efter jobbet har jag idag suttit i en stol med fullständig smärta så gott som hela tiden...satan vad denna tatuering gjorde ont och på foten ska vi inte tala om :(
Nu är den i alla fall gjord men den blev inte riktigt som jag tänkt mig då Jon inte riktigt ville göra den på det ställe jag ville på grund av hållbarhet och kvalite men hans förslag blev riktigt bra.
Det blir ingen bild ikväll då den är inpackad i plast och det skulle den vara tills i morgon men då hoppas jag kunna visa en skymt av den :)
Fick även träffa Lasse 10 veckor och som är en blandras av tax och pinscher, så mysig och go och perfekt att kunna ha med sin lilla hund till jobbet :) 

Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0