Solig och varm lördag!


Söt liten ros....

Vi har ett underbart soligt och vamt väder idag här i Skåneland och jag hade tagit på mig alldeles för mycket kläder på min morgonpromenad med Lycka ;)
Hittade denna rosknopp som jag var tvungen att plocka in och ha i min lilla söta vas som jag köpt på loppis, blir så glad av blommor och att fortfarande få plocka in från naturen är väl underbart :)

Lite städning står på schemat idag, får alltså inte fastna allt för länge här på bloggen ;)

Önskar er alla en härlig dag
Kramisar
Carolines hemligheter sa:

Tänk vad solens strålar är välgörande, underbart att njuta av promenad och blomplockning på morgonkvisten!



Får se vad du bakat senare idag kanske, hoppas att det blir något riktigt gott och att recept dyker upp här :-)



KRAMAR

2011-09-24 @ 14:12:18 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0