Malvagården


Mysigt ställe....

Efter jobbet idag tog jag och Lycka en promenad till Malvagården där två före detta arbetskamrater tagit över detta café.
Ett jättemysigt ställe där man kan äta våfflor, änglapaj och mycket annat gott.
Lite avis är jag allt...detta är ju en dröm jag haft länge men nu önskar jag er lycka till och kanske att min dag kommer en dag också :)

Idag har det varit ett underbart väder med strålande sol och värme ♥

Kvällen ska tillbringas framför tv och dator, alltså en riktig lat fredag ;)
Kramen
Carolines hemligheter sa:

Så, nu är hela inlägget på plats och inte bara bilderna ;-) Fattar inte varför mina utkast publiceras???



Vad mysigt det ser ut, klart att du skall hålla din dröm vid liv och när tidpunkten är rätt så tror jag att allt faller på plats!



Ha en skön kväll i soffan, är det något bra program på TV ikväll?



KRAMAR

2011-09-16 @ 20:00:41 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Men då, det var ju du som skulle öppna café ju! Hade de inte behövt en tredje part som gillar att jobba? Håller med Caroline ovan, fortsätt dröm!



Kram

2011-09-17 @ 16:44:41 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0