Loreal Lasch Architect 4D mascara


Ger lösögonfrans effekt....

Blev nyfiken på denna mascara när jag såg reklamen i en tidning.
Jag som har korta och fula ögonfransar blev nyfiken på lösögonfranseffekten ;)
Faktisk att de blir långa, fylliga och fina och den fanns i två varianter och denna var intensivt svart.
Kanske att det är en ny favorit och priset ligger runt 150 kronor.

Ja då var det redan torsdag och snart har vi en skön helg framför oss, inte mig emot :)
Kom hem rätt sent denna kväll då det blev ett möte efter jobbet och nu ikväll ska jag ge mig på att göra ett nytt schema till jobbet och det verkar inte vara det lättaste ;)

Hoppas allt är bra med er
Kraaam
Annas inspiration sa:

Åh det där med schema kan vara trixigt men du kommer säkert få till det :)



Många år sedan jag använde den mascaran men minns att jag var jättenöjd! Får nog skaffa mig den när den jag har nu är slut.



Hoppas bröllopet ni var på blev en höjdare!

KRAM

2011-09-01 @ 20:19:04 | http://annasinspiration.blogg.se/
Annas inspiration sa:

jaså,

den jag hade var i grå hylsa och hette lash architect, så detta är väl den förbättrade versionen ;)



Kramis

2011-09-01 @ 22:08:35 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0