En liten present


Med röda hjärtan.....

Min lilla granne fyllde år i går och vad ger man då i present, jo denna Höganäs ljusstake tyckte jag passade fint ♥
Jag fyllde den med gelehjärtan och sedan kan man ju fylla den med vad som helst under året och givetvis är den fin utan någonting alls i ;)
Denna finns även på min önskelista men jag har sett att jag har otroligt många ljusstakar och lyktor så jag borde nog inte köpa någon ;)

Vaknade denna söndag av åska och regn, tanken var att vi skulle åka till Sofiero på hundutställning idag men i detta ostadiga väder åker vi till IKEA för att köpa en garderob till sonen istället. Våra snälla grannar lånar ut sin bil så att vi äntligen kan få hem den...Tack snälla ni för hjälpen

Hoppas ni få en härlig dag
Kram så länge
cecce sa:

Vilken fin present!! Ljusstaken är jättefin. Jag fick lust att åka till Outletbutiken:-) Får se nästa helg då jag ska på det hållet.



Barecelona!! Why not! När?



Kramar

2011-09-11 @ 14:25:24 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0