En härlig dag


Slånbär....

Idag är en sådan där lugn och skön dag då jag bara går omkring och myser, började dagen med en långpromenad med Lycka och gick sedan och handlade.
Fick syn på dessa slånbär och blev så sugen på att göra ett foto av dem, jag och min kamera eller vad säger ni ;)
Jag har ringt till min mamma och sonen i Norrköping och det ger mig extra kraft, min kära familj ♥♥♥

Nu måste jag dammsuga av det värsta och sedan ska jag förbereda en ny rätt till middag och sedan blir det slappande framför datorn och filmmys resten av kvällen.

Meningen var att vi skulle åka iväg idag men det blev inställt på grund av att sonen behövde bilen, vad gör man inte för sina barn. Det finns ju en söndag också och jag behövde nog denna dag för att komma i fas ;)

Hoppas ni alla har en skön och avkopplande dag
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0