En grå tisdag


Höstaster....

Började denna dag med att försova mig IGEN och hela dan blir förstörd :(
Kännt mig irriterad hela dagen och inte mindre stressad då det var mycket som skulle göras klart innan ett möte under dagen!! Ingen bra dag idag kan man säga och hoppas morgondagen ser bättre ut ;)

Blev lite gladare när jag kom hem och fick klart på en liten affär, mer om det får ni veta nästa vecka ;)
Då det regnar och är grått utanför fönstren så får jag pigga upp både mig och er med en fin bild på dessa höstastrar som jag fotograferade igår ♥

Önskar er en bra kväll och hoppas att ni är på bättre humör än mig ;)
Kramen

Ps: Behöver hjälp med ett hundnamn till min nya valp...kandidaterna är Happy eller Muffin och det ska passa till lilla Lycka. Vad tycker ni eller har ni något annat förslag?

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0