Bleka tider!


Lotion....

Nu kommer en tid då man känner sig blek och tråkig, förr solade jag alltid solarium men efter att jag tagit bort några fläckar som dock visade sig vara godartade solar jag inte längre.
Då brun utan sol kan vara svårt att få jämnt och snyggt fick jag tips om denna lotion som är mjukgörande och ger en svag brun färg efter några dagar, inte så dum faktiskt. Denna flaska på 250 ml kostar runt 450 kronor, ja inte så billig om ni frågar mig men vill man vara fin så kostar det ;)

Tänk att denna helg redan är slut, det går så fort men jag har haft lugna och sköna dagar och laddat batterierna ordentligt :)
Hoppas ni också haft en skön helg
Kramisar
cecce sa:

Hm...den krämen vill jag ha:-)



Gud, vad de är söta de små valparna. Kan tro du är förälskad!:-) Kul med två små hundar hemma nu snart! Måste komma och titta!!



Blev också lite avis när jag såg cafeet dina arbetskompisar tagit över. Det bara måste bli vår tur nångång...eller hur?:-)



Hoppas du har det bra i hösten och inte jobbar ihjäl dig! Vi måste ses snart!



Kramar

2011-09-18 @ 22:41:10 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0