Behålla eller inte???


Nya pjucks....

Hittade dessa skor på Nilson idag och som vanligt blev jag förälskad men ändå inte, osäker på dessa klackar men dom var riktigt sköna att gå i och kilklackar blir ju inte samma som klackskor. Då jag är den mest velande person som finns har jag inte bestämt mig om jag ska behålla dom och priset tillåter inte att de står i garderoben!! Vad tycker ni, är de snygga och ska jag behålla dom?

Ikväll har jag bakat chokladmuffins efter ett nytt riktigt bra recept för att vara LCHF, receptet kommer snart här på bloggen :)

Nu åter till IDOL :)

Kramen
Marika sa:

Behåll skorna, supersnygga. Vad duktiga ni är med LCHF! Kramis Marika

2011-09-04 @ 21:04:01 |
Carolines hemligheter sa:

Jag hade behållit dem, tycker de är riktigt snygga både i färgen och modellen!



Hoppas att du får en skön natts sömn nu och en bra måndag, hoppas att höstsolen fortsätter att lysa i minst ett par dagar till :-)



KRAMAR

2011-09-04 @ 22:12:09 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Alexandra sa:

Riktigt snygga skor, vill ha =)

Kram på dig!

2011-09-04 @ 23:28:14 | http://alexeys.blogg.se/
S på 11 A sa:

Jättgoda muffins!!!! Vi delade äktenskapligt även den andra - mums.

2011-09-05 @ 08:39:43 |
Agge sa:

Inget och tveka på...behåll dom! :)

Jag har oxå kollat in dom och dom är sååå snygga.Ha en skön kväll!!!Kramiz..:)

2011-09-05 @ 18:34:24 | http://farmoragge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0