Love Love Love


Snygg....

Ja här är den omtalade lampan som jag sprang på igår, mannen avskydde den och jag bara älskade den och vem bestämde...jo jag ;)
Har inte riktigt någon bra plats för den i vår lilla lägenhet men nu får den stå här i fönstret ett tag, jag drömmer ju fortfarande om vårat funkishus vid havet och kanske att jag bor där en dag :)
Lampan kommer från BY RYDÉNS Passion for lightoch är köpt på Ullared för en billigare slant!!
Själva lampan heter PRIO.

Ja jag vet Pia att jag skulle sluta och handla en massa ;)

Kramen
Anonym sa:

Snygg!! Passade bra i fönstret. Hur lång tid tar det för er att åka till Ullared? Ska du tillbaka och byta den svarta adventstaken till en vit?

Kram o ha en fin vecka:))

2011-10-16 @ 17:29:47 |
Ann-Louise sa:

Det var jag!

2011-10-16 @ 17:30:57 |
Helena sa:

Vilket fint hår du har

2011-10-16 @ 17:49:08 | http://helenaskvarter.blogg.se/
Helena sa:

haha nej tänkte mer på din profilbild. tyckte du hade fina slingor.

2011-10-16 @ 18:03:38 | http://helenaskvarter.blogg.se/
Pia sa:

Lilla gumman, du får handla så mycket du vill;vet ju att du älska att shoppa.Alla har vi våra laster.

men måste säga att jag gillar lampa, riktigt snygg.

kramar på dig

2011-10-18 @ 18:44:45 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0