Kramar och bubbel


Sött...

Fick detta rosévin av mina arbetskamrater förra veckan och dessa små skyltar att hänga på flaskan hittade jag i en butik i Norrköping, tycker de är så gulliga att hänga på när man ska ge bort en flaska ♥

Idag slutade jag redan klockan ett och det gillar jag med dessa onsdagar, tyvärr har jag idag så ont i ryggen att jag knappt kan ta mig ur fåtöljen som jag nu sitter i. Hoppas verkligen att det går över, kanske det får bli spikmattan!!

Fick nyss tråkiga nyheter från en vän i Norrköping, tänker på er ♥♥♥

Ta hand om varandra och njut av livet
Kram
Bella sa:

Vilken gullig skylt! Perfekt att hänga på en ge bort-flaska :)



Hoppas verkligen att din rygg snart blir bättre....



Kramar Bella

2011-10-19 @ 21:12:34 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0