Hundvakt och ny kudde


Fina....

Idag är jag hundvakt till lilla Spike då hans husse och matte är på Ullared och trängs med alla människor, hade gärna åkt med men efter förra helgens besök med helt tokiga människor så får det vänta ett tag ;)
Det var inte det lättaste att gå ut och gå med två stycken och på onsdag så får jag hem min valp så det är kanske bäst att träna på det ;)

Denna kudde köpte jag för ett tag sedan i en lantbutik i Norrköping, gillar detta madrasstyg som verkar ha blivit modernt på både kuddar och handdukar ♥
Minns ni hur madrasserna såg ut förr eller är det bara jag som är så gammal ;)

Hoppas ni får en fin lördag
Kramen
Angélique sa:

Det finns ju så fantastiskt mycket gott man kan baka:)

Trevlig helg!

Kram

2011-10-22 @ 13:41:02 | http://angeliquelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0