Fingergarn


Nytt projekt....

Min sjal är nästan klar som jag började med förra veckan, har inte riktigt tid nu då jag har en liten valp som hela tiden vill ha uppmärksamhet och vill gå ut för att inte kissa och bajsa inne. Tyvärr händer det ändå och mannen är den utsatta som trampar i det hela tiden, stackars honom som även tyckte att det räcker med en hund!!!
Hittade detta fingergarn som man stickar en halsduk/snodd med fingrarna, spännande och vi får se om jag begriper mönstret ;)¨

Det ser ut att bli en lugn helg härhemma, på gatorna här i staden riggas det upp för höstmarknad och sådant gillar jag ♥

Önskar alla en härlig dag
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0