Fina kaktusplanteringen


Vackert....

Lycka och jag har varit ute på långpromenad denna höstliga fredag, sol och riktigt hög kall luft.
Vi var förbi min mormors grav och sedan en liten tur runt Åbackarna.

Om några timmar blir det nog en sväng på stan med min mamma och senare i eftermiddag planeras en fika med en vän ♥
En tur till kaktusplanteringen blir det nog också, där är så fint.
Detta är en gammal bild och det lär visst alla bli som jag lägger upp nu när jag inte har min vanliga dator, vi får det inte att fungera :(
Åter i Skåneland ska ni få se nya färska bilder :)

Skönt med fredag eller vad säger ni, ikväll ska sonen bjuda på godsaker och jag hoppas att vi kan se på IDOL.
Kan inte vara lätt för en tjugoåring att ha sin gamla mamma boende hemma hos sig eller vad tror ni ;)

Kram alla fina
fia sa:

Oj så stickigt men väldigt vackert.

2011-10-07 @ 14:45:51 | http://fiasdrommar.blogg.se/
Marie sa:

Jag tror han gillar det! Ni ses väl inte så ofta.

Ha så skoj ikväll, kram

2011-10-07 @ 19:17:16 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0